دانلود مداحی شور انگیز و بی نظیر ای تمام آرزویم جواد مقدم

پیشنهاد ویژه آوین موزیک

دانلود مداحی جدید جواد مقدم ای تمام آرزویم غم تو شد آبرویم

download new music Javad Moghadam – Ei Tamame Arezooiam

دانلود اهنگ ای تمام آرزویم غم تو شد آبرویم

 تویی آرزوی زهرا شنبم وضوی زهرا , زیباترین شورهای جواد مقدم , سایت گلچین نوحه های جواد مقدم , شعر مداحی ای تمام آرزویم غم تو شد آبرویم , شور های زیبای 96 , مداحی آقاجون تورو ندیدم فقط از چشات شنیدم .

متن مداحی

ای تمام آرزویم

غم تو شد آبرویم

.

آقا درد و دل زیاده

از کجا برات بگویم

.

تویی اوج مهربونی

ای همای آسمونی

.

من به دنبال تو هستم

که شاید بدی نشونی

.

من با تو ترانه ساختم

ندیده دل به تو باختم

.

تورو بعضی وقتا دیدم

اما افسوس نشناختم

.

ای گل باغ و بهارم

ای همه دار و ندارم

.

آرزومه وقت مُردن

سَر رو شونه هات بذارم

.

دیگه بسه این جدایی

کِی میشه آقا بیایی

.

با نوای دل میخونم

مهدی زهـرا کجایی

.

عاشقی بی کس و کارم

غم ندارم تورو دارم

.

باشه منتظر میمونم

بیایی سر مزارم

.

تویی آرزوی زهرا

شنبم وضوی زهرا

.

بیا آقا بسه دوری

مرهم بازوی زهرا

.

آقاجون تورو ندیدم

فقط از چشات شنیدم

.

اما با این همه دوری

ندیده تورو خریدم

.

آقاجون بذار ببینم

چونکه من فقط شنیدم

.

دیگه خسته شدم از بس

عکس جمکران خریدم

.

سلسله ی موی دوست

حلقه ی دام بلاست

.

هر که در این حلقه نیست

فارغ از این ماجراست